Friday, March 30, 2012

♥♥♥ က်ေနာ္နဲ႔ ေရာက္တက္ရာရာ အေတြးမ်ား ♥♥♥


                                   " ♥♥♥ က်ေနာ္နဲ႔  ေရာက္တက္ရာရာ အေတြးမ်ား ♥♥♥"
                                             
ကုိယ့္ႏွဳတ္ခမ္းတစုံကုိ ဖြဖြ ေလးကိုက္ထားနုိင္တဲ့အခ်ိန္က  ဘ၀ကုိၾကည္နူးစြာၾကည့္ေနတဲ့အခ်ိန္ပါ...... က်ေနာ္ အတြက္ ေတာ့  သူမရယ္ေမာ ေနတဲ့အခ်ိန္က  အေပ်ာ္ရႊင္ဆုံးပါဘဲ.....

စြန္႔လႊတ္ရတာေတြ မ်ားလာေတာ့  လဲ  ပုိင္ဆုိင္ရမွာကုိေတာင္ အလုိလုိ ေၾကာက္မိ လာၿပီ.. သူမနဲ့ပတ္သတ္ၿပီး တခါတခါ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိ  ၿပန္သုံးသပ္ၾကည့္မိေတာ့   အခ်စ္ၾကီးခ်စ္ၿပီး  ခ်စ္ရွဳံးသမား ၿဖစ္ခဲ့ရတဲ့ ရာဇ၀င္ထဲက မင္းဒႆ  ေနရာကုိ လုဖုိ႔ ၾကဳိးစားေနသလုိပါပဲ....

ေကာင္မေလးေရ... အထီးက်န္ၿခင္းေတြ ၊ လြမ္းဆြတ္ၿခင္းဆုိတာေတြက  မင္းနဲ႔ေတြ႔ၿပီးမွ  ငါရရွိခဲ့တဲ့အရာေတြ ေပါ့.....


ဘယ္သူေတြ ဘယ္လုိေၿပာေၿပာဗ်ာ..!!! က်ေနာ္မွာ သူမအတြက္ ရြယ္ခ်ယ္စရာလမ္း  ႏွစ္ခုဘဲရွိတယ္... (1)သူမကုိ အရမ္းခ်စ္တယ္  ၊(2)ဒီထက္ပုိေသာ ခ်စ္ၿခင္းေတြ နဲ့ခ်စ္တယ္......

က်ေနာ္ရဲ့ ေဘာပင္(ေဖာင္တိန္) တေခ်ာင္းနဲ့  စာရြက္တရြက္တုိ႔ ဆုံမိတုိင္း  ပထဆုံးေရးမိတာက  သူမနာမည္ပါ...

ၿဖစ္နုိင္ရင္  အလုပ္(၂) ခုလုပ္ေနတဲ့ က်ေနာ္ ႏွလုံးသားကုိ အၿပစ္ေပးခ်င္တယ္....။  က်ေနာ္ႏွလုံးသားက အခ်စ္ေတြကုိလည္း  ခံစား  သလုိ အလြမ္းေတြကုိလည္း  သယ္ေဆာင္လာတယ္ေလ........

က်ေနာ္ သူမ ကုိ ေပးဆပ္နုိင္တာေတြ အားလုံးေပးဆပ္ထားပါတယ္..... တခုကလႊဲလုိ႔ေပါ့....။ က်ေနာ္ သူမအတြက္နဲ့  ရူးးမတတ္ ခံစားေနရတာေတြကုိေတာ့ တိမ္ခ်န္ထားပါရေစ...

သူမကုိ က်ေနာ္ ဘယ္ေလာက္ ခ်စ္တယ္ ဆုိတာ  က်ေနာ္  ဖြဲ႔ဆုိမၿပတတ္ေပမယ့္....ညေနတုိင္း ေအာက္ခ်င္းငွက္ ေလးေတြက  က်ေနာ္ ကို အေလးလာၿပဳတယ္.. သူတုိ႔ေတြထက္ က်ေနာ္ က ပုိခ်စ္တတ္လိ႔ုတဲ့.....

က်ေနာ္  အေၾကာက္ဆုံးအရာ တခုရွိတယ္... က်ေနာ္ရင္ထဲကုိ သူမမ်က္စိလည္ၿပီး ၀င္ၾကည့္မိတဲ့အခ်ိန္မွာ  သူမေပးခဲ့ဒဏ္ရာဗလပြနဲ့ ေမ်ာ့ေမ်ာ့ေလးက်န္ေနခဲ့တဲ့ ဘယ္ဘက္ပုခုံးေအာက္က  ႏွလုံးသား တခုကုိ သူမ ၿမင္သြားမွာကုိပဲ.....။

ၿဖစ္နုိင္ခဲ့မယ္ဆုိရင္  သူမအၿမဲတမ္း ၾကည့္ေနတ့ဲ ၿပဒါးသုတ္ထားတဲ့ မွန္ေလး တခ်ပ္ၿဖစ္ခ်င္ပါတယ္...အဲဒီမွန္ေလးက သူမကုိ ဘယ္လုိ ၀တ္ဆင္ရင္လွတယ္ မလွဘုူးဆုိ တာ  အၿမဲတမ္းေၿပာၿပေနလုိ႔ေလ......
                                                                                                                                                                                       
                                                                                                           ငၿဖဳိး...

No comments:

Post a Comment